Anmeld os på Trustpilot
Vi vil meget gerne høre, hvordan din oplevelse har været
For os hos Barista og Espresso handler kaffe om mere end bare produkter. Det handler om passion, kvalitet og om at give hver kunde en rigtig god oplevelse hele vejen, fra det første spørgsmål til levering og brug derhjemme.
Hvis du har handlet hos os, vil vi blive meget glade, hvis du vil dele din oplevelse.
Følte du, at du fik god hjælp fra vores kundeservice? Levede produktet op til dine forventninger? Var hele købsoplevelsen smidig og tryg? Din feedback betyder meget for os, da den hjælper os med at forstå, hvad vi gør godt, og hvad vi kan blive endnu bedre til.
Vi vil især gerne høre, hvad du synes om:
- vores kundeservice og support
- kvaliteten af det produkt, du har modtaget
- din oplevelse med at handle hos os
- hvordan vi kan forbedre os yderligere
Hver anmeldelse, uanset om den er kort eller mere udførlig, hjælper os med at udvikle os. Det hjælper også andre kunder med at føle sig mere trygge ved deres valg, når de handler hos os.
Tak fordi du tager dig tid til at give feedback. Vi læser den, værdsætter den og er virkelig taknemmelige for, at du hjælper os med at blive bedre.